fbpx
Biznis Preduzetništvo

Startup saveti Tima Ferrissa

tim feriss

Čuveni biznis inovator i investitor, Tim Ferriss, pored brojnih preduzetničkih uspeha koje niže godina unazad, trenutno je aktuelan svojim bestselerom The Four-Hour Work Week, kao i podkastom za koji dobija 108000 $ po epizodi. Pronalazač čuvenog suplementa BrainQuicken (poznatijeg kao Body Quick), čini se, definitivno zna šta radi. Da li ste spremni da naučite nekoliko jednostavnih, ali dragocenih startup saveta Tima Ferrissa?

  1. Nemojte imati konkurenciju

Prema Ferrissovim rečima – šta je bolje od toga da budete konj različite boje od drugih? Bolje je to da budete konj koji leti, ili pliva. Budite pionir u svom poslu, bilo čime da se bavite. Ne upoređujte se, ne gledajte šta bilo ko drugi radi, ne pokušavajte samo da budete bolji od nekog drugog – već se izdvojite, smislite nešto potpuno novo. Ne pokušavajte da dominirate na već postojećem tržištu, kreirajte novo tržište. Preporuka: pročitajte knjigu Small Giants (autor Bo Burlingham)

  1. Pronađite svoje najvatrenije fanove

Postoje ljudi koji vas znaju, donekle, poznati ste im vi i ono čime se bavite. Ipak, poenta je da pronađete ljude koji vas zaista znaju, koji su istinski poštovaoci vašeg rada. Za uspešan startup potrebno je pronaći ljude koji obožavaju vaš proizvod. Fokusirajte se na njih i pitajte ih šta žele – na taj način doći ćete do šire publike i biti u mogućnosti da im na najbolji mogući način predstavite sebe, svoj proizvod ili uslugu. Preporuka: pročitajte blog post 1000 true fans (autor Kevin Kelly) ili blog post How to create a million-dollar business this weekend (autor Noah Kagan)

tim feriss
  1. Ne budite low-cost opcija

Mnoge kompanije, preduzetnici, startapi neretko se nadmeću u cenama, tačnije, misle da će sniženjem iste isterati konkurenciju iz biznisa. Ukoliko pokrećete startup, neka go big or go home bude mantra kojom ćete se voditi. Znajte koja je vrednost koju nudite, a zatim izaberite odgovarajuću cenu, i nemojte je spuštati.

Preporuka: pročitajte knjigu Confessions of the Pricing Man (autor Hermann Simon)

  1. Oduzmite, pre nego što dodate

Više je bolje, zar ne? Ne donosite zaključke prebrzo, nije uvek tako. Ukoliko rešavate određeni poslovni problem, dodavanjem više ljudi ili resursa možete zapravo pogoršati situaciju. Efikasnost se postiže – ne dodavanjem – već otklanjanjem svega nepotrebnog i suvišnog. Preporuka: pročitajte knjigu The 4-Hour Workweek (autor Tim Ferriss), knjigu Essentialism (autor Greg McKeown) ili blog post What my morning journal looks like (autor Tim Ferriss)

  1. Prva impresija se račina

Svidelo vam se to ili ne, prvi, brzinski utisak koji ostavite na ljude, zadrži se i kasnije, a nakon toga ljudi formiraju mišljenje o vama, vašoj usluzi ili proizvodu. Zbog toga prvu impresiju dovedite do savršenstva – kreirajte najbolji mogući logo, najkvaliktetniji landing page i ostale marketing sitnice koje će ljudima pokazati da ste profesionalni i da nudite najviši kvalitet. Preporuka: pročitajte blog post How to build a world-class network every time (autor Tim Ferriss)

Vreme je da se bacite na posao! Usavršite ove savete i vaš startup će cvetati. I ne zaboravite, veliki uspeh počinje malim, ali značajnim koracima.

Portal

Komentariši

Kliknite Ovde Da Postavite Komentar

Pridružite se našoj zajednici i čitajte nas prvi!