Hteli to da priznamo ili ne, brojni biznisi sele se na socijalne mreže; i oni za koje ste mislili da im možda promocija takve vrste nije neophodna – tu su.
Svakodnevno, trudeći se da privuku pažnju klijenata, na ovaj ili onaj, pogrešan ili ispravan način.
Nije sve u pratiocima, niti brojkama – ali jeste u kvalitetu koji pružate. Takođe, pored vrednosti koju dajete, postoji još jedna izuzetno bitna stavka kada je reč o rastu i uspehu na socijalnim mrežama, a to je konstantna prisutnost. Biti tu svaki dan, posvetiti se, prikazati se, čak i kada vam nije do toga. Biti disciplinovan.
Ukoliko imate šta da kažete ili ponudite, ovo najčešće nije problem. Ipak, i najkreativnijima u svojoj branši desi se određena blokada, nedostatak inspiracije.
Bez obrizra na to da li plasirate uslugu ili proizvod, da plasirate kao brend sebe ili sopstveni biznis, Admedia vam predstavlja nekoliko kvalitetnih ideja koje vam mogu pomoći ako zapnete.

Na kojoj god socijalnoj mreži se najbolje snalazite, ovo su samo neke od tema koje možete postavljati:
1. Podsetite ljude ko ste i kako ste počeli, ispričajte im svoju priču
2. Uradite ‘behind the scenes’, bez obzira na to da li imate uslugu ili proizvod, prikažite im rad koji se dešava ‘iza scene’, i šta je sve potrebno da bi došlo do finalizacije cilja
3. Podelite ličnu priču – ljudi ovo vole, jer se na taj način identifikuju sa vama
4. Objasnite ljudima šta prodajete, jasno i precizno
5. Podelite nešto humoristično, sliku ili tekst
6. Podelite citat
7. Dajte im priliku da vam postave pitanja
8. Postavite određeni tutorijal
9. Postavite pitanje
10. Podelite naslove svojih omiljenih knjiga
11. Pitajte svoje pratioce za preporuku (filma, knjige, restorana…)
12. Napravite giveaway
13. Pitajte svoje pratioce da li žele da ih stavite na svoju mailing listu
14. Podsetite ljude da kupe vaš proizvod ili uslugu
15. Postavite brzinski savet (tips & tricks)
16. Postavite bitne vesti/novosti iz industrije u kojoj ste
17. Postavite sneak peek nečega što pripremate
18. Uključite se live (live videi beleže izuzetan performans, i utiču na povećanje pratilaca)
19. Postavite bilo kakav press materijal sebe ili svog biznisa
20. Postavite testimoniale klijenata (oni su izuzetno značajni, jer vremenom počinju da prodaju umesto vas)
21. Napravite jednodnevni flash-sale
22. Poklonite svojoj publici nešto
23. Ponovo podelite neki stariji sadržaj
24. Podelite sadržaj nekog drugog
25. Postavite odgovore na najčešće postavljana pitanja
26. Podelite neki uspeh ili cilj koji ste ostvarili
27. Napravite intervju sa nekim
28. Zahvalite ljudima koji vas prate
29. Uvedite motivational Monday, Tuesday tip, Wednesday wisdom, throwback Thursday, flasback Friday – nešto što će biti zvučno, zapamtljivo, nešto što ćete deliti konstantno, svake nedelje određenog dana, nešto na šta će vaša publika moći da računa i što će očekivati
30. Podelite kratak video ili napravite reel. Socijalne mreže vole sve ono što pratioce zadržava što duže na sadržaju, a video materijal svakako je nešto za čije gledanje je potrebno odvojiti više vremena nego za običan post
Da li su vam se dopali neki od pomenutih predloga? Isprobajte makar neki od njih, a sledeće nedelje na Admedia portalu očekuje vas 30 novih kreativnih ideja i saveta za rast na socijalnim mrežama.
Komentariši