Kako bi ideja koju imamo bila validirana, ona treba biti kupljena.
O ovome odlučuju klijenti koji žele da kupe naš proizvod ili uslugu.
Stoga, oslušnite i poslušajte klijente – pitajte ih šta žele.
U međuvremenu, postoji nekoliko ključnih reči koje su se godinama unazad pokazale kao efikasne, a koriste ih marketari širom sveta. Pomenute reči su sledeće:
Ti (vi) – srž marketinga su kupci
Kvalitet – pokazuje visoku vrednost proizvoda ili usluge
Besplatno – retko ko odoleva nečemu što je besplatno
Bez rizika – klijent se oseća sigurno i veruje vam
Tajna – svako želi da zna poseban savet ili trik
Instant – ljudi su nestrpljivi i žele brza rešenja
Ne propustite – strah od propuštanja sve je učestaliji
Lako – niko ne želi komplikacije, peripetije i uludo utrošeno vreme
Svakako, kada je reč o prodaji postoji mali milion sitnih trikova i pravila koji istu mogu pospešiti. Gorepomenure reči samo su neke od značanjih koje dokazano rezonuju sa kupcem. Pored toga, nekoliko stavki na koje bi trebalo fokusirati se pri prodaji su sledeće:
1. U prve 4 sekunde razgovora sa klijentom – treba da pokažete svoju inteligenciju, entuzijazam i ekspertizu
2. Držite klijeta intrigiranim i na taj način održavajte pažnju
3. Zapamtite – ljudi ne kupuju logiku, ljudi kupuju emociju
4. Objasnite klijentu zašto mu/joj je neophodna vaša usluga ili proizvod
5. Neka vaša vizija ima uticaja na bolju, sjajniju budućnost
6. Posvetite se sakupljanju informacija u vezi sa klijentom kako biste ga bolje razumeli
7. Objasnite nekoliko puta briljantnost svog proizvoda ili usluge
8. Nikada se ne takmičite sa konkurencijom kada je reč o ceni
9. Početak predstavljanja proizvoda ili usluge je od presudnog značaja za uspostavljanje veze sa klijentom – osmislite i vežbajte ga do perfekcije
10. Nikada ne posustajte, već se uvek krećite napred – bez obzira na okolnosti
Komentariši