fbpx
Aktuelno Biznis Pasivni prihod Preduzetništvo

5 mitova o kreirenju uspešnog online kursa

biznis

Sve popularniji izvor pasivnog prihoda jeste kreiranje online sadržaja – ebooka, online membershipa, online radionice, online programa ili onine kursa.

Danas, fokus stavljamo na online kurs i mitove o kreiranju istog, a oni su sledeći:

Mit 1: Potrebna su vam velika ‘lansiranja’ da biste sagradili veliki biznis

Kada je reč o lansiranju kursa, veličina istog nije bitna. Bez obzira na, uslovno rečeno, ‘hajp’ i pažnju koju megalomanski projekti dobijaju – veliko lansiranje nije neophodno za izgradnju ozbiljnog, uspešnog biznisa kada je reč o online kursu. Brojni kreatori uspešnih online kurseva zarađuju hiljade dolara pasivnog prihoda mesečno, a nisu imali veliki launch propraćen ogromnom pažnjom niti spektakularnim marketingom. Dakle, pri kreiranju uvek stavite fokus na kvalitet, a on će naći put do pravih ljudi i do odgovarajuće ciljne publike.

Mit 2: Neophodno je kreirati što više kurseva

Istraživanja pokuzuju da veliki broj kreatora online kurseva koji su generisali zaradu od preko 100000 $ godišnje – prodaju samo 1 ili 2 kursa. Uostalom, fokus je izuzetno bitna stavka svakog uspeha, a neretko je lakše usmeriti pažnju na jedan ili dva projekta, umesto je rasipati na više strana.

U minimalizmu je ključ, a najjednostavnje stvari zapravo su najspektakularnije.

Mit 3: Potrebna vam je velika publika

Kvalitet pre kvantiteta zlatno je pravilo. Količina publike nije nebitna, ali nije ni najbitnija. Očigledna beneficija velikog broja publike jeste prilika da se dopre do većeg broja ljudi, a samim tim i mogućnost prodaje raste. Imati prijavljenih 1000 ljudi na newsletter listi svakako je bolje nego imati 100, ali broj nije presudan kada je reč o prodaji, niti znači da nećete prodati online kurs dovoljnom broju ljudi ukoliko na socijalnim mrežama nemate pozamašan broj pratilaca. Kvalitetan proizvod pronaći će put do pravih ljudi. Fokusirajte se, pre svega, na ponudu kvalietnog sadržaja i na pružanje vrednosti, a sve ostalo doći će prirodno.

Mit 4: Vaš kurs mora biti savršen

Korak u pogrešnom smeru, bolji je od stajanja u mestu. Stoga, završiti i lansirati kurs bitnije je od toga da čekate dok isti ne bude savršen da biste ga pustili u prodaju i predstavili svetu.

Vaš kurs postaje savršen vremenom, a dobra stavka u vezi sa online proizvodima jeste ta što se mogu menjati u hodu, nebrojeno mnogo puta, usavršavati, dorađivati, prilagođavati, ‘glancati’.

Takođe, perfekcija je subjektivna stvar. Bez obrzira na to koja je oblast vašeg online kursa, o temi znate više nego neko ko o istoj ne zna ništa. Ono što se vama čini nesavršenim, za nekoga je možda blago. Stoga, ne čekajte već krenite u akciju, kreaciju i prodaju bez previše razmišljanja, a greške ćete ispraviti vremenom, ukoliko bude bilo potrebe za tim.

Mit 5: Vaš kurs mora biti skup

Nije neophodno da vaš kurs košta mnogo kako biste zaradili veliku količinu novca. Svakako, cena zavisi i od ciljne grupe. Odučite za koga vaš kurs jeste, a za koga nije; za koga ste vi, za koga niste; kome je namenjena vaša poruka, a kome nije. Odredite ciljnu grupu, a shodno tome i cenu kursa.

Da li želite da vaš kurs kupi manje ljudi po višoj ceni, ili više ljudi po nižoj ceni? Stavka kao što je cena zavisi od brojnih faktora, ali na kraju – novac je samo energija koju sami određujete. Biznis je igra, budite maštoviti, hrabri i odlučni.

Portal

Komentariši

Kliknite Ovde Da Postavite Komentar

Pridružite se našoj zajednici i čitajte nas prvi!