Svrha marketinga je prodaja proizvoda ili usluge.
Autentični marketing počinje tamo kada se prodaja zaista pretvara u pomoć nekome, u rešavanje nečijeg problema, davanje istinske vrednosti. Tada prodaja postaje izuzetno laka, a kupci se vraćaju iznova i iznova. Uz autentični marketing nećete ni imati utisak da nekome nešto treba da prodate, niti ćete morati bilo koga da ubeđujete u bilo šta. Prodaja će se desiti lako i spontano, organski, kao jedini logičan sled. Kako? Admedia vam predstavlja četiri načina, četiri lekcije autentičnog marketinga.
1. Budite ono što jeste; dozvolite svetu da upozna vas, vaš proizvod i uslugu na autentičan i iskren način – konstantno. Čak i kada ste na samom početku, ponašajte se kao profesionalci, kao da ste u biznisu dugi niz godina. Čak i kada vam se čini da vas niko ne vidi i ne konstatuje, kreirajte sadržaj kao da imate milionski auditorijum. Najbitnije od svega, nikako ne posustajte.
2. Znajte da, iako možete sve sami, ne morate sve sami. Ukoliko niste timski igrač to je potpuno u redu, ipak, ponekada su prave konekcije u biznisu od istinske vrednosti. Pokušajte da budete otvoreniji prema ljudima, povežite se, ostvarite saradnje. Kroz vredne i odgovarajuće kolaboracije, možete ostvariti izuzetan marketing, i znatno proširiti publiku. Ako, ipak, želite da svoj biznis vodite potpuno sami, bez saradnji i konekcija sa drugim ljudima i biznisima, oslonite se na tehnologiju. Naučite nove veštine, usavršite SEO, saznajte koje su nove, aktuelne tehnologije koje vam mogu pomoći da vaš sadržaj dođe do što većeg broja ljudi, i što je najbitnije, do odgovarajućih ljudi.
3. Bez obzira na to da li imate 1 ili 100 osoba koje cene vaš rad, svima pristupajte sa poštovanjem, posebnom pažnjom i uvažavanjem. Budite tu za one kojima je vaš rad blizak. Ostvarite a zatim gradite poseban odnos sa kupcima i korisnicima vaših usluga. Pitajte ih šta žele, uvek se trudite da date dodatnu vrednost, bez obzira na cenu. Kroz konverzaciju i posvećenost, saznajte šta je ono što klijent želi, te shodno tome i sopstvenom senzibilitetu dodatno usavršite svoj proizvod ili uslugu. Oslušnite kupce. Budite im prijatelj, a ne samo saradnik.
4. Konstantno (ali nenametljivo) podsećajte ljude na usluge koje nudite. Budite jasni i koncizni, komunicirajte šta tačno nudite, i šta potencijalni kupci dobijaju kupovinom vašeg proizvoda ili usluge.
Uz četiri pomenuta koraka, vaša publika će sasvim sigurno rasti, i ne samo to; imaće želju da uspostavi kontakt, da kupi, da bude deo vaše zajednice. Kreirajte sadržaj i zajednicu iskreno i predano, a uspeh neće izostati. I ne zaboravite, da biste bilo šta dobili, morate i da date. Temelj uspešnog biznisa leži u vašoj nameri, u želji da nekome, pre svega, istinski pomognete.
Komentariši