Naslov teksta zapravo je knjiga Alexa Hormozija, preduzetnika o kome ste čitali u jednom od prethodnih tekstova na Admedia portalu. Ovaj američki preduzetnik čiji osnovni projekat jeste Gym Launch (vrsta mentorshipa za ljude koji pokreću biznis otvaranja teretane), napisao je dve knjige koje su bestseleri. Jedna, Gym Launch Secrets, povezana je upravo sa pokretanjem biznisa teretane (zabavno je i koristno pročitati je čak i ukoliko niste u pomenutom biznisu), dok je druga $100 Million Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying No, zapravo o srži preduzetništva, prodaje, marketinga i brojnih drugih biznis tajni i trikova koje Hormozi kroz svoju knjigu prenosi na lak i zabavan način. Knjigu možete naći na Amazonu (kindle opcija košta samo 1$), a dok ne odlučite da je kupite, Admedia vam predstavlja jedan deo iz iste:
U jednom trenutku, svaki uspešan biznismen bio je neko ko je želeo, maštao o tome da bude preduzetnik. Osoba puna ideja, frustrirana zbog potencijala koji ima, a ne koristi ga. U tom trenutku, najčešće se dolazi do zaključka kako je sloboda zamenjena (lažnom) sigurnošću.
Tada nastupa period transformacije, to je onaj klik koji mora da se desi kako bi se iz frustracije krenulo u akciju. Tada se desi skok ka kompletnoj transformaciji, ulazak u preduzetničke vode kako bismo mogli da radimo šta hoćemo, kada i kako hoćemo, sa kim hoćemo.
Neki nauče o preduzetništvu iz ličnog iskustva i razvoja.
Drugi uskoče u preduzetništvo kroz franšizu.
Jedni uče kroz brojne knjige i kurseve, a drugi jednostavno odluče i upuste se u nepoznato, skoče u vatru, odluče da će uspeti i uspeju.
Ipak, negde na pola puta ljudi shvate da ne znaju mnogo o biznisu, a tek znaju nedovoljno o pretvaranju tog biznisa u profit. Šta onda?
Jedini način jeste, davanje vrednosti za novac, i pravljenje ponude koja se ne odbija.
Takođe, na tom putu, nikada ne zaboravite koje je vaše ‘zašto’, koji je razlog usled kog ste se upustili u preduzetničke vode i avanturu pokretanja sopstvenog biznisa. ‘Zašto’ će vas voditi kroz sve prepreke, biti motivacija da prebrodite sve probleme i nastavite dalje bez posustajanja.
Vratimo se na ponudu. Ponuda zadržava stare i donosi nove klijente.
Bez ponude, nema biznisa. Bez ponude, nema života.
Ukoliko je ponuda loša, profit je u minusu.
Ako je ponuda osrednja, stagniraju i biznis i život.
Dobra ponuda? Ima nekog profita. Ok život. Ok posao.
Grand Slam ponuda? Fantastičan profit, fantastičan život. Neverovatan biznis. Sloboda.
Ova knjiga pomaže preduzetnicima da formiraju Grand Slam ponude. Pomenute ponude su efektne, profitabilne, menjaju život.
Ova knjiga takođe rešava 2 veoma bitna problema preduzetnika, a oni su; nedovoljno klijenata, nedovoljno novca.
Ukoliko ste u mogućnosti, pročitajte Hormozijevu knjigu još danas, nećete zažaliti, naprotiv.
U međuvremenu, pratite njegov instagram i youtube kanal, gde ćete saznati lako razumljive i logične biznis principe, saznaćete kako da dođete do više klijenata, kako da unapredite svoje veštine, kako da otkrijete u čemu ste zapravo sjajni, kako da zaradite više, lakše, pametije. Saznaćete i kako da naučite što više vrednih lekcija iz sopstvenih neuspeha.
Komentariši