Svrha marketinga je prodaja proizvoda ili usluge. Autentični marketing počinje tamo kada se prodaja zaista pretvara u pomoć nekome, u rešavanje nečijeg problema, davanje istinske vrednosti. Tada...
Editor's Pick
Most Popular
Latest Articles
Pokretanje sopstvenog biznisa mač je sa dve oštrice. Ipak,u istom ćete uspeti što se pre bacite u vatru, što više grešaka napravite, što više akcije preduzmete...
Brend je sve ono što ste vi ili vaš proizvod. Brend je lepak vas i vaše ciljne publike. Brend je ono što se pamti, ono što prodaje. Brend je ono što stvara...
“Prvi zakon uspeha je koncentracija – da usmerite svu svoju energiju u jednu tačku i da idete direktno prema toj tački, ne gledajući ni desno ni levo.” Viljem...
“Uspeh je hodanje od neuspeha do neuspeha – bez gubljenja entuzijazma.” Winston Churchill Korona – reč koju već dugo ne želimo da čujemo, usled koje je život...
U knjizi Decision Traps (Zamke u odlučivanju) autora Jaya Russoa i Paula Schoemakera, predstavljeno je 10 najčešćih grešaka koje menadžeri prave pri donošenju...
U jednom od prethodnih tekstova na Admeda portalu, imali ste priliku da čitate o biznis, ali i životnom guruu – Robinu Sharmi, kao i o njegovim savetima za...
U modernom, digitalnom dobu sve je više prilika, opcija, načina za kreiranje biznisa kao i za zaradu putem pasivnog prihoda. Digitalna era je era mogućnosti, a...
“Razlika između dobrih i najboljih leži u snazi njihove predanosti”. Tony Robbins Knjiga ‘Neograničena moć’, Tonyja Robbinsa, navodi: “Um je mesto za sebe, te...
Dopunjeno izdanje planetarno popularne knjige ‘Pojedi tu žabu; 21 način da prevaziđete odugovlačenje i postanete efikasni u biznisu i privatnom životu’...